fredag 19 november 2010

God dag mina damer och herrar

Även idag ligger jag seg hem och fortfarande krasslig, men jag har planerat att det ska vara den sista dagen. Därför ska jag bara ligga hemma och mysa även idag. Även min mamma ligger hemma sjuk så ska ta hand om henne. Tråkigt bloggande behöver det ju inte bli för det :) finns ju mycket som jag inte hinner ta upp när jag är ute och partajar så mycket.

Tråkigt nog för min del så blir det inte heller något spotlife mingel, vill ju bli frisk och hälsosam nu så nu är det dags att prioritera att först och främst bli det.

Klockan är ju som sagt bara barnet så man vet ju aldrig om jag mår super ikväll, planerna går ju inte alltid som man har planerat.


Så mycket som jag inte gillar att vintern är ett bevis på att jag inte kommer att bo i Sverige i framtiden. Jag har aldrig åkt skidor eller snowboad, dock så ska Angelika lära mig att åka bräda i år.
Det enda jag har testat är blades i en isbacke när jag var bakfull.
Så det blev rumpåk hela vägen och sen sket jag i det. Så om jag lär mig bräda i år så kanske jag blir glad över vintern någon gång. :)
Bjuder så länge på en härlig bild från en sommarkväll på landet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar